Ja hoor, we zitten nog steeds op dezelfde plek en we doen ook nog steeds dezelfde dingen. Wandelen, lezen, jongens appen en teken plukken. In de avond gaan we buiten zitten of een serie kijken en een enkele keer kijken we voetbal. (alleen Oranje). De laatste wedstrijd tegen Zweden was helemaal top. Barbara is 1 voor 1 met de honden eruit gegaan zodat ik de volle wedstrijd kon zien. Een relatie vraagt nu eenmaal offers, ook na 40 jaar. Dankjewel schat!

Vandaag liepen we kwart voor acht al buiten en nog komen we bezweet terug. Leuk hoor die bergen maar meer als achtergrondplaatje, dat op en neer lopen blijft een ding. Barbara zoekt dan ook loopjes uit die wat minder hoogtemeters hebben. Zo kom je op de mooiste plekjes. Komoot (een appje) wijst ons de weg en met subtiele geluidjes en trillingen via de Applewatch kan je niet verdwalen. De honden vinden overal water dus we hoeven geen bakken en flessen mee te slepen hetgeen een warme rugzak scheelt. Om te kunnen presteren onder deze omstandigheden moeten wij ook hydrateren en voldoende zoute kost tot ons nemen. Zoals jullie op de foto’s kunnen zien vinden we daar creatieve oplossingen voor. We hadden geen zin om de BBQ te poetsen dus we houden het bij een kookplaatje voor knoflookgarnalen en een soort rösti.

Als laatste twee filmpjes van de honden in het water. Als Rakas te ver het water ingaat raakt Loki licht in paniek.